به طور کلی از درب کرکره برقی پارکینگ برای ساختمان های مسکونی و کنترل رفت و آمد افراد استفاده می شود،انتخاب درب کرکره برقی امنیت را در ساختمان افزایش می دهد .کرکره برقی امروزی در مقایسه با کرکره برقی هایی که در گذشته استفاده می شدند،ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای باز و بسته کردن ان دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی نیست.

آشنایی با انواع کرکره برقی پارکینگ

از ویژگی های مهم درب کرکره برقی پارکینگ ،کنترل از راه دور است که توسط ریموت کنترل انجام می شود.کنترل از راه دور امنیت و آسایش را برای افراد به همراه دارد و همین موضوع باعث شده است که در اکثر ساختمان های مسکونی برای راحتی و ایمنی بیشتر از ریموت برای باز و بسته کردن درب کرکره ای استفاده شود.از انواع درب کرکره ای برقی یا شیشه ای می توان در هر فضایی استفاده کرد . درب کرکره ای در مقایسه با کرکره های قدیمی زیبایی و تنوع و تناسب بیشتری دارند و همین موضوع باعث شده است که طرفداران این درب ها افزایش پیدا کنند.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

•    موتور
•    تیغه
•    کنترلر و ریل کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی دارای جنس مختلف آلومینیوم ، پلی کربنات و گالوانیزه بوده و رایج ترین تیغه های کرکره برقی ،تیغع آلومینیومی است.موتور کرکره برقی حرکت کرکره به سمت بالا و پایین را انجام می دهد که سه نوع توبلار ، سنترال و موتور ساید می باشند.

استاندارد کرکره برقی پارکینگ

استاندارد کرکره برقی پارکینگ در مورد تمام خودروها از لحاظ ارتفاع و عرض درب کرکره ای بررسی می باشد. به طور کلی درب های کرکره ای باید دارای استاندارد ارتفاع و عرض باشند تا محدودیتی برای باز و بسته شدن و عبور وسایل نقلیه نداشته باشند.زمانی استاندارد در درب کرکره ای رعایت می شود که هر نوع خودرویی بتواند به راحتی بدون برخورد با درب کرکره ای به راحتی عبور کند . توجه به این موضوع باعث می شود که رفت و آمد وسایل نقلیه به داخل پارکینگ راحت و بدون آسیب باشد.

نکات مهم در انتخاب انواع درب کرکره ای پارکینگی که باید به آن توجه شود به شرح زیر است:

•    در نظر گرفتن بودجه و هزینه های نصب و راه اندازی
•    انتخاب موتور مناسب جهت باز و بسته شدن درب در شبانه روز
•    توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و الزامات امنیتی در کرکره برقی

برای خرید و نصب و راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است با شرکت های متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. کارشناسان و مشاورین شما را در هنگام خرید انواع درب کرکره ای شیشه ای و برقی راهنمایی خواهند کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و موتور کرکره برقی و جک پارکینگی با مراجعه به سایت آوادر از خدمات این مجموعه بهره مند شوید .

محاسبه ابعاد درب کرکره برقی پارکینگ

از درب کرکره برقی پارکینگ به منظور برقراری امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل پارکینگ استفاده می شود. نصب درب های اتوماتیک پارکینگ به دلیل اینکه با موتور همراه است بسیار مقرون به صرفه ، ارزان و سریع از سایر درب های فلزی می باشد.نکات مهم باید در ساخت درب های کرکره برقی رعایت شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.ابعاد و اندازه درب کرکره برقی پارکینگ ، میزان تردد وسایل نقلیه ، نوع تیغه انتخاب شده از لحاظ ساختار فنی ، انتخاب موتور درب کرکره پارکینگ ، سنسور و سایر تجهیزات ایمنی در درب های کرکره برقی از مواردی هستند که باید در انتخاب درب های کرکره ای پارکینگی باید به آن ها توجه شوند.

انتخاب درب و تیغه کرکره برقی به دلیل تنوع فراوان آن در بازار با مشکلاتی همراه است زیرا افراد بدون اطلاع و دانش فنی نمی توانند بهترین و با کیفیت ترین انواع درب کرکره ای پارکینگ را انتخاب و خریداری کنند.مشاورین و کارشناسان مجموعه ما اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار مشتریان در زمان خرید درب کرکره ای برقی قرار می دهند.نکته ای که در زمان نصب کرکره برقی و محاسبه ابعاد و اندازه درب کرکره پارکینگ وجود دارد این است که چگونه ابعاد و اندازه های درب کرکره ای محاسبه شود.محاسبه اندازه و ابعاد درب کار تخصصی است باید توسط افراد فنی شرکت های متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع درب کرکره ای انجام شود.این نکته در مورد انتخاب درب کرکره ای پارکینگ در ساختمان های مسکونی وجود دارد که به دلیل تردد بالا در این ساختمان ها بهتر است از موتور ساید استفاده شود زیرا موتورهای توبلار برای ترددهای بالا مناسب نیستند.

حداقل عرض درب کرکره ای پارکینگ

 برای نصب و راه اندازی درب های کرکره برقی پارکینگ بهتر است استاندارد ماشین ها را از لحاظ ارتفاع یا عرض درب در نظر داشته باشید تا مشکلی برای ورود و خروج انواع ماشین به وجود نیاید.همان طور که اطلاع دارید درب های کرکره ای به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، پس مشکلی برای ارتفاع وجود ندارد.در بررسی و محاسبه ابعاد و اندازه درب کرکره برقی پارکینگی باید به عرض درب کرکره پارکینگ توجه کنید که کاملا استاندارد با سایر درب ها باشد.طوری که بتوانند دو خودرو از کنار یکدیگر به راحتی عبور کنند و یا در کنار یکدیگر قرار بگیرند.اگر پارکینگ ساختمان شما واحدهای زیادی دارد بهتر است به این نکته توجه داشته باشید.درب های استاندارد کرکره برقی به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که تمام خودروها بتوانند بدون ایجاد مشکل از آن عبور کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با مشاورین و کارشناسان مجموعه آوادر در ارتباط باشید تا بهترین و مناسب ترین انواع درب اتوماتیک پارکینگ را به شما معرفی کنند.

قیمت درب کرکره برقی پارکینگ

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب افراد یکی از اولویت های اصلی خریداران انواع درب کرکره ای برقی قیمت آن است.فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت درب کرکره برقی تاثیر می گذارد.انتخاب تیغه ، موتور الکتریکی ، تجهیزات و یراق الات برای زیبایی و سایر فاکتورهای فنی همه بر روی قیمت درب کرکره برقی تاثیر می گذارند.از مهم ترین مواردی که در انتخاب و خرید انواع درب کرکره ای اهمیت دارد انتخاب تیغه مناسب است .برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند .برای انتخاب و خرید درب کرکره ای می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.