درب اتوماتیک شیشه ای

در گذشته درب ها به شکل سنتی بود و باز و بسته شدن آن به صورت دستی، ولی امروزه درب های مدرنی به بازار عرضه شده که علاوه بر زیبایی، باعث سهولت در تردد نیز شده است. درب اتوماتیک شیشه ای از جمله مدرن ترین و لوکس ترین درب های اتوماتیک تولید شده می باشد که جلوه ای خاص و زیبا به ساختمان شما می بخشد.

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده اند که از جمله اصلی ترین اجزای آن می توان به سنسور و یا چشمی، شیشه سکوریت، منبع تغذیه یا استابلایزر، کاور استیل یا آلومینیوم، اپراتور، مرکز کنترل، باتری پشتیبان، قفل برقی، موتور و ... اشاره کرد.
متریال های مختلفی در ساخت این قطعات به کار رفته که تعیین کننده میزان کیفیت و در نتیجه قیمت این محصول می باشد. به همین دلیل در هنگام خرید باید به قطعات محصول توجه نمود.

نحوه باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قطعه ای به نام سنسور و یا چشمی هستند که با قرار گرفتن جسمی در مقابل این قطعه فرمان باز شدن به درب ها صادر شده و درب باز می شود و پس از گذشت مدت کوتاهی از کنار رفتن جسم از جلوی این سنسورها درب به صورت اتوماتیک بسته می شود. سنسورها نقش مهمی را در این درب ها ایفا کرده و در صورت خرابی درب نمی تواند به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، تاشو یا اتوبوسی، کشویی، گرد و یا دوار و منحنی یا قوسی موجود می باشد که این تنوع باعث می شود که این درب ها برای انواع ساختمان ها با سلیقه های مختلف مناسب باشد.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

برای نصب درب های شیشه ای بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید زیرا نصب این درب ها تاثیر مستقیمی بر روی کارکرد آن می گذارد. همچنین با نصب صحیح و اصولی می توانید عمر این درب ها را افزایش دهید.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای ابعاد و انواع مختلفی داشته که هر کدام برای ساختمان های خاصی به کار برده می شود از این رو باید پیش از خرید این محصول ابتدا ورودی ساختمان را در نظر گرفته و با توجه به آن اقدام به خرید درب نمایید. برای آشنایی بیشتر با این درب ها و خرید دربی مناسب می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک این قابلیت را دارد که می توان آن را در ابعاد مختلف تولید کرد به همین دلیل ابعاد این درب ها با توجه به ورودی ساختمان تعیین و ساخته می شود.

رنگ درب اتوماتیک شیشه ای

قاب و شیشه های درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان در رنگ های مختلفی تولید کرد. شیشه های این درب ها با استفاده از روش هایی مانند سند بلاست می توان به رنگ های مختلفی درآورده و یا حتی بر روی آن طرح و نقش دلخواهی را چاپ کرد.

ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

برای رفاه مشتریان ریموتی برای این درب ها در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توان تنظیمات این درب ها را تغییر داد. این ریموت ها باعث سهولت در کار شده و با استفاده از آن می توان سرعت باز و بسته شدن درب ها را تنظیم کرد.

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

موتور درب های اتوماتیک تاثیر مستقیمی بر روی کارکرد این درب ها دارد و باید در هنگام خرید توجه زیادی به آن نمود. توان های این موتورها با هم متفاوت بوده و با توجه به ابعاد و میزان تردد ورودی ساختمان، توان این موتورها افزایش یا کاهش می یابد. کیفیت این موتورها تاثیر زیادی بر روی قیمت و کیفیت این محصول دارد.

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای و نحوه باز شدن آن

مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای

ظاهری زیبا و شیک
مناسب برای ساختمان های لوکس و مدرن
کیفیت ساخت بالا
نصب آسان و سریع
دارای باتری پشتیبان
شیشه های سکوریت
ریموت دستی

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

برای ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای از متریال های مختلفی استفاده شده که هر کدام دارای کیفیت و قیمت مختلفی می باشد و به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای این درب ها تعیین کرد. همچنین این درب ها ابعاد مختلفی داشته که به سایز ورودی ساختمان بستگی دارد به همین علت عوامل مختلفی بر روی هزینه درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار است.

ظاهر درب اتوماتیک شیشه ای

برای این که ظاهر زیبایی به ساختمان خود بدهید، یکی از راه ها استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد. این درب ها در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود بوده و ظاهری بسیار شیک و مدرن به ساختمان شما می بخشد. درب های اتوماتیک برای ساختمان های لوکس و مدرن بسیار مناسب است.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

در درب های اتوماتیک شیشه ای از شیشه های سکوریت نشکن استفاده شده است. این شیشه ها نشکن بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این شیشه ها امنیت بسیار بالایی داشته و از ساختمان شما در برابر هر گونه ضربه محافظت می کند.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

از درب های اتوماتیک شیشه ای در مکان های پرتردد استفاده می شود. 
با نصب این درب ها در ورودی ساختمان خود ایمنی ساختمان را افزایش دهید.
درب های اتوماتیک نصب آسان و سریعی دارد.
این درب ها عایق خوبی بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
باتری پشتیبان به کار رفته در این درب ها باعث می شود که درب در زمان قطع برق باز و بسته شود.
همچنین این درب ها سبب کاهش سر و صدا می گردد.
درب های اتومانیک در زمان قطع برق مشکلی در رفت و آمد ایجاد نمی کند.
حرکت این درب ها و دیگر تنظیمات آن را می توان با استفاده از ریموت انجام داد.
باز و بسته شدن این درب ها روان بوده و صدایی تولید نمی کند.
جنس این درب ها ضدخراش بوده و استحکام بالایی دارد.
علاوه بر آن درب های اتوماتیک گرد و غبار را به داخل راه نمی دهد.