راهنمای نصب درب بازکن های ریلی

- قابلیت استفاده در مکان های عمومی پر تردد
- دارای موتوری قدرتمند در شرایط مختلف تا حد 550 W و کنترل درهایی تا وزن 1500 Kg بر حسب نوع موتور
- دارای ورودی کنترل توسط سوئیچ های اتوماتیک محدود کننده حرکت
- مجهز به نمایشگر 7Segment جهت نمایش پارامتر ها و پیام مرکز کنترل
- دارای قابلیت استفاده به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با برنامه ریزی
- امکان معرفی از 99 دکمه ریموت جهت افزایش ریموت ها
- امکان معرفی هر یک از دکمه های ریموت به صورت معمولی و پیاده رو و SToP
-دارای امکان زمان بندی تمام پارامترهای کارکردی و تنظیم آن به مقدار دلخواه
- دارای ورودی کنترل فتوسلول های الکترونیکی

معرفی موتور ها

این مجموعه درب بازکن شامل یک موتور قدرتمند با گیربکسی کم صدا است.
سوئیچ به طرف  Openو بیرون کشیدن دریچه آن گیربکس را خلاص کرده و به صورت دستی درب را باز و بسته نمود بدیهی است در صورتی که دریچه بسته شود و سوئیچ چرخان به طرف Close چرخیده موتور اجازه هیچ گونه حرکتی را به صورت دستی به درب نمی دهد این امکان روی موتور نوع Mover توسط یک آچار مخصوص 6 پر ایجاد می شود.

راهنمای نصب در بازکن های ریلی installation on rail opener 3

متعلقات یک سیستم

معرفی متعلقات

1- یک عدد موتور به همراه آچار خلاص کن FARZH
2- تکیه گاه، پلیت موتور به همراه پیچ های آن تکیه گاه جک مدل FARZH در نوع  پیلت می باشد که به وسیله پیچ همراه به موتور بسته می شود. سپس پلیت به وسیله پیچ و یا جوشکاری بسته به مکان مورد نظر در جای محکم می شود.
3- دو عدد ریموت کنترل دو عدد ریموت کنترل سه دکمه ای که پس از شناسانده شدن به مرکز، جهت فرمان دادن به صورت رادیویی از راه دور مورد استفاده قرار میگیرد. هر دکمه ریموت به طور دلخواه قلبی برنامه ریزی به صورت زیر می باشد:
الف) معمولی . ب) پیاد رو . ج) STOP
4- یک عدد  خازن راه انداز 16 عب AC  هر موتور دارای یک خازن AC می باشد که جهت راه اندازی موتور مورد استفاده قرار می گیرد.
5- یک جفت چشم الکترونیک جهت تشخیص موانع متحرکی که ممکن است در حین کارکرد موتور بین درب ها قرار گیرند، به کار می روند که نوع عکس العمل موتور بستگی دارد به نوع بستن اتصالات چشم ها دارد که دو مد باز و بسته می تواند باشد چشم فرستنده TX و چشم پگیرنده RX نام دارد
6- یک ست ریل فلزی ریل ها به صورت یک متر هستند که جمعا طول یک ست به چهار متر می رسد همراه ریل ها تعدادی پیچ مخصوص و یراق آلات جهت نصب آنها بر روی درب وجود دارد.
7- یک عدد لامپ چشمک زنBLINKING لامپ چشمک زن آگاهی کاربران از فعال یا غیر فعال سیستم از داخل یا خارج ساختمان به کار می رود این لامپ معمولا روی چارچوب درب نصب می شود تا از دو طرف قابل دیدن باشد نوع دیگر لامپ چشمک زن دارای آنتن است، نصب اختیاری است که جهت افزایش برد ریموت ها نورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای نصب فیزیکی و مکانیکی

در ابتدای امر چند بار دست در را باز و بسته نمایید و از باز و بسته شدن روان در مطمئن شوید، در غیر این صورت با گیربکس کاری و صافکاری در و از بین بردن گیرهای احتمالی در را روان کنید، اگر روان سازی ممکن نیست از نصب در خود داری کنید، دقیت داشته باشید هنگام حرکت در نباید نوسان زیادی به بیرون و داخل باشد و باید در کل طول مسیر در یک خط صاف حرکت کند، حدااکثر 2 میلی متر در غیر این صورت خطر خارج شدن از ریل در طول مسیر حرکت وجود دارد.